Strona główna > Dla mężczyzn > Jak mężczyźni mogą przybliżyć Żonom swoje pragnienia uległości?

Jak mężczyźni mogą przybliżyć Żonom swoje pragnienia uległości?

Jak mężczyźni mogą przybliżyć Żonom swoje pragnienia uległości?

Hmm… tu nie ma jedynej i właściwej odpowiedzi, która sprawdzi się dla każdego. Poniżej przedstawiam dwa moim zdaniem najlepsze pomysły do rozważenia…

Prawdziwy mąż

Prawdziwy mąż

Rozmowa. Wydawać by się mogło, że najlepiej powiedzieć swojej Żonie otwarcie o swoich zamiłowaniach i pragnieniach związanych z chęcią służenia Jej. Jednak może to być dla wielu mężczyzn po prostu niewykonalne choćby dlatego, że mężczyźni nie są dobrzy w przekazywaniu informacji. Poza tym boją się oni odrzucenia. Niektóre Kobiety mogą całkowicie odrzucić te pomysły i popatrzyć na swoich mężów, jak na dziwaków, że w ogóle coś takiego im sugerują. Osobiście polecam ten sposób!🙂 Jeżeli mężczyzna jest nieśmiały może wykorzystać inny pomysł na wyrażenie swoich myśli…

E-mail. Dużo mężczyzn może stwierdzić, że znacznie łatwiej zakomunikować swoje uczucia w e-mailu niż czynić to w rozmowie twarzą w twarz z Żoną, której pragnie służyć. Wybierając ten pomysł warto upewnić się, żeby mówił on o jego uczuciach całkowicie niezależnie od jego pragnienia uległości. Mężczyzna powinien zapewnić w swoim e-mailu Żonę, że jest kochana za to, jaka jest. Treść tego e-maila może być następująca…

 

Droga…,

Nigdy nie kochałem Cię bardziej niż dziś. Kiedy pierwszy raz zakochaliśmy się, nigdy nie wyobrażałem sobie, że to, co czuję do Ciebie, może być jeszcze bardziej intensywne przez te wszystkie późniejsze lata, niż było wcześniej, ale tak właśnie się stało. Lata bycia razem dało nam tak dużo wspólnych przeżyć, tak dużo wspólnych wspomnień, i tak dużo całkowitego wzajemnego zaufania. Kocham Cię całkowicie i bezwarunkowo.

Mówiąc Ci, że Cię kocham jest wystarczającym powodem by podzielić się z Tobą tymi myślami, ale w tym przypadku mam bardzo specyficzny powód pisząc tę wiadomość. Pragnę podzielić się z Tobą niektórymi pomysłami, które ostatnio zaprzątają moje myśli. I to coraz częściej.

Nie ma czym się chwalić, że nie zawsze przywiązywałem wagę do tych wszystkich prac, które trzeba wykonywać wokół domu. Wiem też, że mogłem wydawać się czasem uparty dla Ciebie, tak że mogło Ci się wydawać, że nie zawsze respektuję Twoje zdanie tak, jak powinienem. Wiem również, że nie zawsze poświęcałem Ci tyle uwagi, na ile zasługujesz. Jednak ostatnio chcę urzeczywistnić, żebyś nie musiała brać wszystkich domowych prac na swoje barki. Chciałbym to zmienić. Mam zamiar urzeczywistnić, żebyś nie musiała żyć z moim uporem przy podejmowaniu ważnych decyzji. Twój osąd jest zwykle lepszy niż mój. Jeśli ktokolwiek powinien być głową domu, to wydaje się naturalne dla mnie, że powinnaś nią być Ty. Moja energia powinna być ukierunkowana na sprawianie Ci przyjemności a Twoje szczęście powinno być moim ostatecznym celem. Powinnaś być głową domu a ja powinienem postępować zgodnie z Twoimi życzeniami. Wiedz, że ja naprawdę tak myślę i pragnę zmienić nasz związek w ten sposób, że oboje uznajemy Twoją władzę w naszym małżeństwie. Od dłuższego czasu miałem tę potrzebę podporządkowania się Tobie. Nie jestem dokładnie pewny dlaczego, ale wiem, że to jest prawda.

Mam nadzieję, że będziemy mogli porozmawiać o tym więcej dziś wieczorem. Zapewniam Cię, że jest to bardzo prawdziwe wyrażenie tego, co do Ciebie czuję. Mam nadzieję, że jesteś chętna otworzyć się i rozważyć odkrywanie tej nowej dynamiki w naszym związku razem.

Kochający…”

* Tekst został zainspirowany stroną Around Her Finger

  1. mążŻONY
    20/12/2009 o 12:50

    E-mail to dobra droga do realizacji pragnień. Ja posłużyłem się właśnie tą drogą i udało się. Ale przeistaczanie żony w Żone i Właścicielkę meża to proces, który musi trwać. Ona musi przełamywać swoje obawy, że posunie się zbyt daleko, a mąż ma obowiązek dopasowywać swoje oczekiwania do wizji dominacji, jaka jest zgodna z charaktrerem i wyobrażeniami Żony. Najważniejsze, że da się to zrobnić, a małżeństwo femdom może dawać wiele satysfakcji obojgu małzonków. Szczególnie, gdy satysfakcja Żony jest celem Jej męża.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

