Strona główna > Ogólne > Spitting

Spitting

Spitting

Spitting

     Jedną z najbardziej podniecających mnie praktyk w stosunkach damsko-męskich jest ostatnio… opluwanie (ang. spitting).

     Czym jest spitting? W największym uproszczeniu można powiedzieć, że spitting jest aktem przymusowego wyrzucania śliny (lub innych substancji) z własnych ust do ust (lub na twarz) innej osoby*.

     Kiedy widzę zdjęcia, na których ślina Kobiety wpada do ust Jej niewolnika, staję się automatycznie podniecony. Dawniej tego nie akceptowałem i uważałem za coś bardzo obrzydliwego, czego nie da się zaakceptować. Jednak moja poddańcza natura wzięła górę nad uprzedzeniami!

     Kilka dni temu powiedziałem mojej dominującej Żonie wprost, że z chęcią bym chciał spróbować… spittingu. Na razie jednak nie było mi tego doświadczyć na własnej skórze. Co najwyżej mogę sobie pomarzyć oglądając „spittingowe zdjęcia” i przygotować się psychicznie do tej chwili, która wcześniej, czy później nastąpi i na pewno będzie niezwykle podniecająca. Mam nadzieję, że nie tylko dla mnie, ale także dla mojej ukochanej Żony.

* Więcej informacji na temat spittingu można znaleźć na portalu Wikipedia.pl

Kategorie:Ogólne Tags:
  1. EroX
    25/01/2011 o 11:19

    Witam. Mam pytanko znasz moze jakies strony nt. spittingu – chodzi o filmy i zdjecia w tej tematyce. Bede wdzieczny za linki.Pozdrawiam kogos o podobnych upodobaniach:)

  2. Zenek
    06/10/2013 o 22:55

    ja to uwielbiam, ale obopolnie
    sam to zainicjowalem z zona bez zadnej rozmowy
    i zauwazylem ze zone ogromnie to podnieca

    pierwszym razem naplulem jej na usta z bardzo bliska, rozmazalem palcem po buzi
    potem znow calowalem sliniac ja, tak ze jej usta ociekaly
    brakowalo jej tchu, a serce walilo jej z podniecenia

    a ostatnio jak ja posuwalem kazalem jej otworzyc usta i wyjac jezyk a potem wlalem jej mase sliny na ten jezyk, lubi to

    zaczelo sie to u mnie z moja pierwsza dziewczyna wiele wiele lat temu
    ta bywala tak podniecona gdy sie z nia bawilem ze miala doslownie slinotok, calowalem sie zawsze bardzo ostro i namietnie i kazalem jej po prostu wlewac jaj sline do moich ust
    to byla dla mnie ogromna frajda

    teraz robimy to z zona obopolnie, choc zona bardziej przyjmuje moja sline niz daje swoja, nigdy z nia o tym nie rozmawialem, po prostu robie, moze ona sie wstydzi jak sama to robi

  3. 19/02/2014 o 11:56

    Cóż mogę napisać Zenek… Po prostu… WOW!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

