Strona główna > Ogólne > Podofilia

Podofilia

Podofilia

Podofilia

Jednym z dość silnie oddziałujących na mnie form fetyszyzmu jest tzw. podofilia.

Czym jest podofilia? To jedna z najpowszechniejszych form fetyszyzmu, polegająca na osiąganiu podniecenia oraz satysfakcji seksualnej przez podofila podczas kontaktu ze stopami partnera*.

Jako podofil dość często osiągam spełnienie seksualne głównie przez całowanie, lizanie, ssanie stóp i palców u stóp Kobiet. Uwielbiam każdy rodzaj stóp, jednakże najbardziej podniecają mnie stopy z malowanymi na czerwono paznokciami. Choć nie jest to oczywiście regułą. Najważniejsze aby stopy Kobiety były zadbane.

Warto zauważyć, że fetyszyzm stóp wiąże się też z butami, nogami, czy różnego typu rajstopami oraz pończochami. Wszystkie one stanowią odrębne fetysze i potrafią dostarczyć podofilowi ogromnej radości.

Jako podofil i wielbiciel Kobiet uważam, że naturalnym miejscem każdego prawdziwego mężczyzny, jest warowanie przy stopach Kobiety. Każdy akt seksualny pomiędzy mężczyzną a Kobietą powinien być rozpoczynany od stóp Kobiety, przy czym mężczyzna powinien znajdować się – jak ja to nazywam – w pozycji pełnego uniżenia i oddania. Co to za pozycja? Można ją opisać jako klęczenie lub leżenie mężczyzny u stóp Kobiety. Dzięki tej pozycji zachowany jest naturalny stosunek w kontaktach damsko-męskich, gdzie Kobieta jest dominującą Panią, a mężczyzna Jej wiernym sługą i poddanym. Według mnie nie ma piękniejszego widoku, jak mężczyzna będący u stóp Kobiety, czyli tam, gdzie od zawsze jest jego naturalne miejsce.

* Więcej informacji na temat podofilii można znaleźć na portalu Wikipedia.pl.

Kategorie:Ogólne Tags:
  1. Bartek
    10/10/2010 o 18:18

    Podoba mi się twoja twórczość🙂 Nie przejmuj się małą ilością komentarzy, jest cała masa facetów których kręcą te klimaty. Jakbyś trochę rozreklamował swojego bloga, to na pewno wchodziło by tu więcej ludzi.

    Liczę, że jeszcze coś napiszesz😛 Pozdro.

    • 04/11/2010 o 09:04

      Dzięki🙂 Co do komentarzy to się nie martwię ich małą liczbą bo nie każdy chce komentować czytane treści. Po statystykach jednak widzę, że mojego bloga odwiedza spora ilość ludzi. P.S. Wiem, że mnóstwo facetów lubi te klimaty ale nie każdy się do nich jawnie przyznaje. Ja je bardzo lubię i dzielę się tym z innymi. Pozdrawiam🙂

  2. MONIA
    26/06/2011 o 21:19

    WITAM

  3. chlop
    12/08/2011 o 23:48

    no wiem o czym mowisz

  4. :]
    26/01/2012 o 21:37

    Ja to uwielbiam, kocham zapach pieknych stop mojej lejdi, uwielbiam je lizac i całować. To bardzo podnieca. Masz rację z tą postawą kobiety i męszczyzny

  5. Rafał
    12/02/2012 o 01:02

    O, ciekawy blog.

  6. wylizestopy@o2.pl
    03/03/2012 o 12:53

    pomasuje i wiliże damskie stopy pisać na pric opłaca się wylizestopy@o2.pl robie te usługi na terenie włcławka też robie jako stojak pod stopy

  7. 17/12/2012 o 18:22

    Hi everyone, it’s my first visit at this web site, and post is actually fruitful designed for me, keep up posting these types of posts.

  8. 05/04/2014 o 08:31

    My brother suggested I might like this blog.
    He was totally right. This post actually made my day. You can not imagine just how much
    time I had spent for this info! Thanks!

  9. Whiskey
    28/04/2014 o 19:07

    Widzę że nie tylko ja mam takie zainteresowania,poza rajstopami itp jeszcze skarpetki wszelkiego rodzaju😉

  10. Doloris
    09/05/2014 o 21:14

    Mój chłopak ma bzika na punkcie moich stóp. Całuje masuje liże i ssa co go bardzo ale to bardzo podnieca (Staje na baczność jak słup z adamantium :p ). Mój problem jest taki że mam okropne łaskotki i nieraz go kopnę albo uderzę gdzieniegdzie. osobiście wolę pocałunki w szyję i uszy ale co ja tam wiem o męskich upodobaniach.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

