Strona główna > Ogólne > Moja „gra wstępna”… cz. 1

Moja „gra wstępna”… cz. 1

Cudowne majteczki

Cudowne majteczki

Jak już pisałem w temacie Mój ulubiony kobiecy fetysz uwielbiam naturalny zapach Kobiety, szczególnie ten, który znajduje się na Jej używanej bieliźnie a dokładniej na Jej majteczkach. Stąd przed rozpoczęciem uprawiania seksu z moją CUDOWNĄ Żoną najpierw robię (oczywiście poza przytulaniem, całowaniem, czy oglądaniem Jej nagiego ciała i kobiecych kształtów) to… proszę Ją o danie mi do powąchania swoich używanych majteczek, co działa na mnie, jak czerwona płachta na byka. Wciągnięcie w nozdrza Jej CUDOWNEGO kobiecego zapachu daje mi mnóstwo energii i powoduje, że mój mały ptaszek staje od razu na baczność i jest gotów do pracy🙂

Im dłużej wącham używane majteczki mojej pachnącej Żony, tym mocniej jestem podniecony, co później przekłada się na dużo lepszy seks oraz spełnianie wszystkich Jej zachcianek. Dlaczego? Hmm… jak wiadomo nie od dziś, że jak mężczyzna jest silnie podniecony, to Kobieta ma nad nim władzę absolutną! I dopóki taki mężczyzna nie wypali, dopóty jest gotów z oddaniem służyć Kobiecie i spełniać Jej wszelkie łóżkowe zachcianki oraz rozkazy! A Ona wiedząc o tym może sterować jego podnieceniem tak długo, jak tylko ma na to ochotę…🙂

Warto również wiedzieć o tym, że najlepsze efekty daje wąchanie jak najświeższych majteczek – wtedy, kiedy Kobieta je ściągając pozostawi na swoich nogach, czyli tak, jak na powyższym zdjęciu. Ma ona wtedy możliwość obserwowania będącego u Jej stóp, czyli w najbardziej naturalnej pozycji, coraz bardziej podnieconego mężczyzny, który klęcząc np. z zamkniętymi oczyma delektuje się Jej świeżutkim zapachem. Powyższą metodę polecam wszystkim prawdziwym mężczyznom. Nie ma piękniejszego widoku, jak mężczyzna klęczący przed Kobietą, którą kocha. Wiedźcie panowie, że nasze Kobiety to bardzo lubią a my powinniśmy zrobić wszystko aby One były z nas zadowolone. Ich całkowite spełnienie powinno być dla nas najważniejszym celem podczas stosunku zaś nasze nie powinno się w ogóle liczyć. Zaspokajajmy nasze Kobiety bo On na to zasługują jak nikt inny!

Kategorie:Ogólne Tags:
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

