Strona główna > Ogólne > Moja „gra wstępna”… cz. 3

Moja „gra wstępna”… cz. 3

Lizanie stóp

Lizanie stóp

Po skończeniu wąchania ściągniętych z cudownych stóp mojej Kobiety fetyszy (głównie pończoch lub skarpetek) kolejną czynnością przed zbliżeniem jest… lizanie Jej stóp oraz ssanie paluszków. Podczas tych czynności lubię kiedy moja Pani patrzy na moje wyczyny, co napawa mnie radością, że mogę sprawić Jej odrobinę przyjemności a sobie więcej napięcia i podniecenia. Również i tutaj pozycja pełnego uniżenia i oddania mężczyzny jest jak najbardziej pożądana gdyż pokazuje nie tylko to, kto jest kim w związku, ale także jak bardzo mężczyzna jest uległy oraz oddany swojej Właścicielce.

W przypadku lizania kobiecych stóp (szczególnie kiedy jest ciepło) ciekawym sposobem jest np. smarowanie ich chłodnym jogurtem a następnie zlizywanie go🙂 Taka zabawa pozwala nie tylko schłodzić stopy ukochanej Kobiety w upalne dni ale także dać Jej uczucie relaksu i odprężenia…

Kategorie:Ogólne Tags:
  1. wylizestopy@o2.pl
    03/03/2012 o 12:41

    pomasuje i wiliże damskie stopy itp. moge tę wachać skarpety pończoch rajstopy itp.moge tez lizać buty i obczasy pisac na email tylko z wlclawka wylizestopy@o2.pl

  2. Klaudia
    23/08/2012 o 15:41

    Zdjęcia stópek na zapachklaudii@gmail.com

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

