Strona główna > Ogólne > Moja „gra wstępna”… cz. 4

Moja „gra wstępna”… cz. 4

Facesitting

Facesitting

Po nacieszeniu się wspaniałym zapachem majteczek, pończoch i stóp mojej Pani idę o krok dalej…🙂

Jednym z moich najbardziej ulubionych – jako wielbiciela Kobiet – praktyk jest… facesitting!

Czym jest facesitting (1)? Wg. Wikipedii facesitting (ang. siadanie na twarzy) jest praktyką seksualną, polegającą na tym, że jeden z partnerów siada na twarzy drugiego (najczęściej leżącego) i w ten sposób dochodzi do kontaktu oralno-genitalnego (2) lub oralno-analnego (3). W skrajnych przypadkach może dojść także do praktyk koprofilnych oraz urofilnych, które wg. mnie są oznaką pełnego oddania się mężczyzny swojej Pani.

W związku mężczyzna-Kobieta zazwyczaj dominująca jest Kobieta (i tak powinno być!), która siada na twarzy uległego mężczyzny. W takim układzie mężczyzna wykonuje wówczas cunnilingus, który jest metodą seksu oralnego polegającą na pieszczeniu narządów płciowych Kobiety (zwłaszcza Jej łechtaczki) za pomocą ust, warg oraz języka. Warto tutaj dodać, że dla części Kobiet oralne pieszczoty łechtaczki są techniką ułatwiającą osiągnięcie orgazmu.

Pozycja do facesitting

Pozycja do facesitting

Dla mnie wydzielina z muszelki mojej Pani jest… nektarem, który mogę spijać bardzo długo! Najbardziej jednak lubię kiedy moja Pani siada mi na twarzy i daje swój cudowny klejnot do wyczyszczenia. Podczas tego przyjemnego zabiegu mam m.in. możliwość patrzenia z dołu na kształt piersi mojej Pani a także na ich dotykaniu i masowaniu. Ale nie tylko! Masuję też Jej brzuszek, plecy i pośladki, co moja Pani bardzo lubi. Dla Niej musi być to miłe – z jednej strony oddany Jej mężczyzna czyści językiem oraz ustami Jej muszelkę a z drugiej masuje nabrzmiałe piersi, brzuszek, plecy i pośladki. Czy można chcieć czegoś więcej?

——————–
(1) Mój ulubiony portal poświęcony tematyce facesitting-u: http://facesit.org
(2) Kontakt oralno-genitalny to tzw. seks oralny lub miłość francuska, czyli zachowanie seksualne polegające na pieszczeniu ciała partnerki lub partnera, a w szczególności narządów płciowych oraz innych stref erogennych, z użyciem języka i ust.
(3) Kontakt oralno-analny to tzw. anilingus, czyli aktywność seksualna polegająca na kontakcie pomiędzy odbytem jednej osoby a ustami i językiem drugiej.

Kategorie:Ogólne Tags: ,
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

