Strona główna > Dla mężczyzn > Co lubię robić po seksie?

Co lubię robić po seksie?

Pachnące majteczki

Pachnące majteczki


Ostatnio jednym z moich ulubionych „zajęć” po odbytym z moją Panią stosunku jest… wąchanie Jej pachnących i wilgotnych majteczek, w których chodziła przez cały dzień! Tak też było na przykład… wczoraj. Szczególnie lubię jak moja pachnąca Pani sama mi je podstawia pod nos i każe delektować się Jej cudownym aromatem i wydzieliną, która się na nich znajduje! Uwielbiam to robić zwłaszcza w Jej obecności, kiedy moja Władczyni patrzy mi głęboko w oczy, które wręcz iskrzą…

Fajnie, że już jutro znowu będę mógł wciągnąć głęboko w swoje nozdrza rozdzierający mój umysł boski aromat mojej Pani! Czyż życie nie jest cudowne kiedy się służy z wielkim oddaniem swojej Pani i robi to, na co Ona ma ochotę? Jaki człowiek jest wtedy spełniony!

Zawsze się ogromnie cieszę z tego, że mogę sprawiać radość swojej cudownej Kobiecie spełniając Jej zachcianki, prośby, pragnienia czy marzenia. Uważam, że dla każdego prawdziwie kochającego swoją Panią faceta priorytetem powinno być Jej całkowite zadowolenie i to w taki sposób, w jaki Ona sobie tego w danej chwili życzy! Tylko dzięki takiemu pełnemu oddaniu facet może się naprawdę spełniać. Innej drogi czy metody po prostu nie ma…

Kategorie:Dla mężczyzn Tags:
  1. Bartek
    30/05/2011 o 15:56

    Z tym, że innej metody do spełnienia się nie ma, miałeś na myśli tylko siebie czy ogólnie – mężczyzn?

  2. 04/06/2011 o 11:54

    Wszystkich mężczyzn…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

