Strona główna > Dla mężczyzn > Kolor majteczek…

Kolor majteczek…

Czarne majtki

Niewolnicy, jaki kolor kobiecych majtek najbardziej uwielbiacie? Jeśli chodzi o mnie to najbardziej lubię patrzeć na Kobiety, które mają na sobie majteczki w kolorze… czarnym! Majteczki w takim Kolorze robią na mnie największe wrażenie i powodują nagły wzrost podniecenia.

Nie tylko widok kobiecych majteczek jest dla mnie podniecający ale – jak już kiedyś pisałem (patrz Moja „gra wstępna”… cz. 1) – także ich wąchanie! Bez tego elementu nie wyobrażam sobie kontaktów niewolnik-Pani! Zapach Pani jest dla mnie czymś wyjątkowym, czymś, bez czego nie funkcjonuję! Stąd też uwielbiam zabierać od swej Bogini majteczki kiedy wyjeżdżam na kilka dni. Wiadomo w jakim celu? Heh, żeby czuć swoją Panią kiedy jestem daleko, uzależniać się od Jej boskiego aromatu i… tęsknić…

P.S. A jaki wy lubicie kolor majteczek?

Kategorie:Dla mężczyzn Tags:
  1. Jerzy
    06/12/2011 o 16:12

    Widok niezapomniany tylko i wyłącznie przy braku majteczek!!!!!

  2. Jerzy
    07/12/2011 o 20:46

    najwspanialszy kolor to brak majteczek!!!!!!!!!!!!!!!!!

  1. 06/02/2013 o 14:40

Skomentuj

