Strona główna > Dla Kobiet > Małżeństwo doskonałe

Małżeństwo doskonałe

Wczoraj natrafiłem na przepiękny blog pt. Małżeństwo doskonałe, który jest dostępny pod adresem http://malzenstwodoskonale.blox.pl/html. GORĄCO GO POLECAM!!!

Małżeństwo doskonałe

Kategorie:Dla Kobiet
  1. 11/01/2014 o 18:19

    Thanks for a marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you happen to be a great author.I will make sure to bookmark your blog and definitely will come back in the foreseeable future.
    I want to encourage you to ultimately continue your great work, have a nice day!

  2. ivona
    11/03/2014 o 21:50

    Ważnym jest dla mnie sprawa kontraktu miedzy małżonkami. Co ma on zawierać, jakie fundamentalne zasady? Moja przyjaciółka powiada, że nie może być ów kontrakt na moją w związku dominację nadmiernie rozbudowany. Wiele rzeczy jest prostych, mówi mi.
    Nie bijesz męża po twarzy publicznie ani przy dziecku, ale robisz to gdy zasłuży w ustronnym miejscu.
    Do karcenia raczej używamy pasa niż kabla a ilość razów powinna być określona.
    Jeśli lubi być pieprzony straponem to w nagrodę możesz mu to dać raz w miesiącu, jak zasłuży.
    Zwalczasz chamstwo, wulgaryzm i reagujesz na to natychmiast. I słusznie , że podnoszona jest ta kwestia.
    Twoje reakcje na sprawy których nie akceptujesz u podwładnego muszą być ostre i konsekwentne zwłaszcza na początku drogi.
    Domyślam się że pas cnoty zakładam podwładnemu nie z powodu zdrad, ale by się nie onanizował. By był gotowy w każdym momencie, gotowy dla mnie.

    • 13/03/2014 o 05:49

      „Moja przyjaciółka powiada, że nie może być ów kontrakt na moją w związku dominację nadmiernie rozbudowany. ”

      A dlaczego? Moim zdaniem kontrakt powinien wyglądać tak, jak sobie tego Kobieta zapragnie. To Ona ma w nim ująć to, co tylko zechce. Dominacja to dominacja, czyż nie?

      „Zwalczasz chamstwo, wulgaryzm i reagujesz na to natychmiast.”

      W 100% się zgadzam. Z faceta trzeba całkowicie wytępić hamstwo i wulgaryzm wszelkimi dostępnymi metodami.

      „Domyślam się że pas cnoty zakładam podwładnemu nie z powodu zdrad, ale by się nie onanizował. By był gotowy w każdym momencie, gotowy dla mnie.”

      Błędne myślenie Ivonko. Kiedyś poruszę dogłębniej ten temat…

      Pozdrawiam🙂

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

