Strona główna > Dla Kobiet, Dla mężczyzn > Czy to jesienna moda?

Czy to jesienna moda?

Postanowiłem przekazać statystyki dotyczące ulubionego (najczęściej wyszukiwanego w internecie przez uległych terminu) jakim jest… podofilia , czyli jedna z najpowszechniejszych form fetyszyzmu, polegająca na osiąganiu podniecenia i satysfakcji seksualnej podczas kontaktu ze stopami partnera.

Czego ulegli faceci szukają w internecie? Oto kilka terminów, które świadczą o tym, że stopy Kobiet i wszystko, co się z nimi wiąże, ma dla nich ogromne znaczenie i dostarcza wiele uniesień:
wąchanie stóp kobietom,
wąchanie rajstop,
wąchanie skarpetek lub każe mi wąchać skarpety,
wąchanie pończoch (OSOBIŚCIE UWIELBIAM TO ROBIĆ! Szczególnie jak moja Pani je wyciągnie świeżo z kozaczków!),
podniecające stopy,
stopy do lizania.

Adoracja stóp Pani

Adoracja stóp Pani

Ulegli, trzymajcie tak dalej i sprawiajcie swoim Paniom jak najwięcej zadowolenie bo są tego, ze względu na swoją wyższość nad nami, naprawdę warte! Teraz, kiedy nasze Panie noszą jesienne kozaczki lub buciki będziemy mieli moc aromatów dla swoich spragnionych nozdrzy! I to to przecież nam chodzi! Nieprawdaż? UWIELBIAJMY SWOJE PANIE I DZIĘKUJMY IM ZA TO, ŻE DOSTĄPIŁY NAM TEGO ZASZCZYTU! SMACZNEGO!

SMACZNEGO!

SMACZNEGO!

  1. 30/10/2012 o 19:35

    Mógłbyś/moglabys mi podać, skąd, jak znajdujesz panią/niewolnika?
    Jestem strasznie nieśmiały, a chciałbym służyć jakiejś pięknej pani, wachac i masowac jej delikatne stópki

    • 05/11/2012 o 12:41

      Sam musisz znaleźć właściwą Panią lub niewolnika. Nikt za Ciebie tego nie zrobi.

      Powodzenia w szukaniu i znalezieniu!

  2. 05/11/2012 o 14:42

    Ale mam podejść do jakiejś dziewczyny i się spytać , czy zostaniesz moja panią?

  3. 23/12/2012 o 21:53

    Hej, temat Femdom, uległego mężczyzny, dominacji kobiet jest dosyć mało znany ludziom. Co jako niewolnik uwielbiasz robić dla swej Pani najbardziej? Czy stosuje wobec Ciebie kary? Jeśli tak, to jakie? Ciekawy blog, chętnie poobserwuję, może napiszesz coś więcej.
    Pozdrawiam.

    • 30/12/2012 o 10:52

      Witaj.

      Dzięki za ciepłe słowa pod adresem mojego blogu. Jestem bardzo zajęty więc rzadko tu piszę. Jak znajdę więcej czasu to będę pisał więcej i dam Ci odp. na Twoje pytania.
      Pozdr. A

    • 28/11/2013 o 17:44

      „Co jako niewolnik uwielbiasz robić dla swej Pani najbardziej?”

      ColdCloud ja praktycznie wszystko jestem gotów zrobić dla swojej Pani. Jeśli zaś chodzi o mnie to najbardziej lubię… lizać Jej kakaowe oczko. To jest to, co mnie najbardziej upokarza i czyni jeszcze bardziej uległym w stosunku do Żony ale jednocześnie sprawia, że jestem bardzo podniecony.

  1. 28/04/2014 o 07:44

Skomentuj

