Strona główna > Dla Kobiet, Dla mężczyzn > Kolory: czarny + czerwony

Kolory: czarny + czerwony

Jak już kiedyś tutaj pisałem uwielbiam kiedy Kobieta nosi na sobie czarne majteczki. I nie jest ważne czy są to stringi, figi, czy innego typu. Oczywiście także stanik powinien być w tym samym kolorze:-) Tego koloru bielizna na Kobiecie o białej karnacji robi na mnie zawsze największe wrażenie i powoduje nagły wzrost podniecenia. Osobiście bardzo mnie cieszy, że moja piękna i seksowna Żona dała się namówić na noszenie na swojej cudownej pupie majteczki w kolorze czarnym:-)

Z czarnym kolorem idealnie komponuje się kolor… czerwony! Stąd też uwielbiam Kobiety, które mają na sobie czarną bieliznę i paznokcie umalowane na kolor czerwony! Takie połączenie kolorów na ciele Kobiety działa na mnie bardzo podniecająco i powoduje, że postrzegam Ją jako osobę wyjątkowo seksualną i… inteligentną.

Seksowna Kobieta

Seksowna Kobieta

Nieprawdaż, że połączenie czarnej bielizny z czerwonym lakierem paznokci czyni Kobietę wyjątkowo piękną i seksowną?

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

