Strona główna > Dla Kobiet, Dla mężczyzn, FemDom > Lubicie gdy facet lubi spełniać wasze zachcianki?

Lubicie gdy facet lubi spełniać wasze zachcianki?

Przeglądając dzisiaj globalną sieć Internet znalazłem ciekawą i burzliwą dyskusję na jednym z forum o temacie Lubicie gdy facet lubi spełniać wasze zachcianki?

Prawdziwy mężczyzna

Prawdziwy mężczyzna


Wyjątkowo mocno ciekawi mnie to, co o tym sądzą… Kobiety, dla których FemDom powinno być podstawą ich udanego związku.

  1. pludra
    31/05/2015 o 15:50

    Mój mężczyna uwielbia stopy i lubi kiedy wydaję mu polecenia i jestem stanowcza. Raczej mnie to nie kręci i czasami wolałabym żeby on dominował ale chcę żeby był szczęśliwy i pozwalam mu na to wszystko i robię to co Go podnieca

    • 25/09/2015 o 10:23

      A któż by nie lubił całować, lizać, ssać… kobiecych stóp? Mnie też to podnieca…

      Zawsze możesz dać swojemu facetowi coś więcej. Na przykład powąchać twoje pończoszki na stopach, które świeżo wyjęłaś z kozaczków…

      P.S. Przekraczaj kolejne bariery i dawaj swojemu facetowi inne swoje rzeczy by je uwielbiał a tym samym uwielbiał Ciebie…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

