Strona główna > Ogólne > Jedno z moich niespełnionych marzeń…

Jedno z moich niespełnionych marzeń…

Jednym z moich wielkich i jak dotąd niespełnionych marzeń jest… pissing (urofilia), czyli (za Wikipedią) parafilia, w której kontakt z moczem partnera jest źródłem podniecenia seksualnego. Fetyszem może być oddawanie moczu na partnera, wąchanie go, dotykanie, oblewanie się nim, wydalenie do narządów płciowych czy odbytnicy. Najczęściej połączona z dominacją jednego partnera nad drugim.

Definicja definicją ale ja marzę o oddawaniu na mnie moczu przez… kilka Kobiet naraz! I to nie na nagie ciało ale… do ust! Marzy mi się taka sytuacja jak na poniższym zdjęciu tj. kilka Kobiet oddających mocz do moich ust podczas mojej ejakulacji!

Moje marzenie

Moje marzenie

Tutaj znajduje się krótki film, który przedstawia moje niespełnione jak dotąd marzenie. Polecam oglądanie od 3.55 minuty.🙂

EDIT: Tutaj i tutaj znajdują się zdjęcia, o jakich marzę… :-)))

Kategorie:Ogólne
  1. Zenek
    06/10/2013 o 22:33

    nie wiem czy kilka kobiet sikajacyh na mnie by mnie podniecilo, chyba nie
    ale mysle ze sikajaca zona jak najbardziej

    nigdy tego nie robilismy, choc mysle ze zona by sie mogla zgodzic, pewnie nie od razu
    czasem niby w zartach proponowala ze chce widziec jak sikam, potrzymac mi gdy sikam
    albo ze ja nasikam na nia, choc nie wiem czy nie mylnie odebralem jej fantazje
    gdy tylko podlapalem temat to ona obracala to w zart

    nie jestem typem ulelego, lubie obie role i coraz bardziej kreca mnie coraz ostrzejrze rzeczy…
    chetnie tez nasikam na zone, moze sprawi jej to frajde.

    czy twoja zona sika na ciebie, ciezko bylo ja przekonac?

    • 28/11/2013 o 17:39

      „nie wiem czy kilka kobiet sikajacyh na mnie by mnie podniecilo, chyba nie ale mysle ze sikajaca zona jak najbardziej”

      Niedawno u Żony były dwie Jej koleżanki z pracy. Słysząc ich rozmowy w salonie obok byłbym w stanie poddać się tej ekscytującej praktyce! Gdyby tylko Żona miała na to ochotę! Na pewno byłoby to nieziemskie przeżycie!

      Moja żona jak na razie na mnie nie sikała. Nasikała na moją prośbę do „kubeczka” a ja wypiłem Jej mocz. Oczywiście, że rozmawiamy o pissing-u i ona by chciała kiedyś spełnić moją fantazję. Na razie piłem Jej mocz z kubeczka (jak na rysunku).

      P.S. Sikanie przez kilka Kobiet do moich ust to jedno z moich ekstremalnych marzeń…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

