Strona główna > Ogólne > Ciesze się, że mam swoją Panią!

Ciesze się, że mam swoją Panią!

Moim zdaniem każdy prawdziwy mężczyzna powinien mieć swoją Panią i służyć Jej z pełnym oddaniem i należnym Jej szacunkiem! I to bez wyjątku! Dlaczego? Ponieważ Kobieta jako istota wyższa pod każdym względem powinna otrzymywać od swojego mężczyzny wszystko czego tylko sobie zapragnie i w takiej ilości, w jakiej zechce. Z kolei sensem istnienia każdego mężczyzny jest służba u stóp ukochanej Kobiety!

Jeśli chodzi o mnie to odbieram jako ogromny zaszczyt służenie Żonie. Dzięki Żonie mogłem, jak dotąd, zrealizować wiele ze swoich fantazji i pragnień. A i przyszłość widzę w różowych barwach, co napawa mnie jeszcze większym optymizmem. Dzięki możliwości służenia swojej Żonie mogę nie tylko coraz bardziej karmić swoją uległość w stosunku do Niej ale także spełniać swoje fantazje i pragnienia oraz przekraczać kolejne granice w stawaniu się jeszcze lepszym niewolnikiem dla swojej Żony! I to jest naprawdę cudowne!

Dzięki swojej Żonie, którą bardzo kocham m.in. za to, że zechciała spełniać moje prośby, fantazje czy pragnienia, mogłem m.in.:

  • delektować się zapachem Żony (każda Kobieta pachnie niesamowicie a najdroższe perfumy się przy Jej zapachu chowają!),
  • lizać Żony muszelkę oraz kakaowe oczko (oba otworki mojej cudownej Żony smakują nieziemsko!),
  • całować stopy Żony i ssać palce u Jej stóp (najchętniej lubię to robić klęcząc przed Żoną i kiedy Jej stopy są lekko przepocone lub… wyciągnięte świeżo z kozaczków!),
  • wąchać noszoną bieliznę Żony i… Jej użyte pod końcem okresu podpaski (najbardziej lubię wciągać głęboko w nozdrza pachnące Żoną majteczki! Zapach ten to coś najwspanialszego na świecie i daje mi mnóstwo radości! Panowie wąchajcie majtki swoich Żon bo to nieziemskie uczucie!),
  • przebierać się i nosić używaną bieliznę Żony (uwielbiam kiedy bielizna Żony uciska moje klejnoty i powoduje, że czuję się wtedy wyśmienicie! Do tego stopnia, że zastanawiam się, czy całkowicie nie przerzucić się na bieliznę Żony!),
  • pić mocz Żony (poniższy rysunek przedstawia świeżutki mocz mojej Żony, który wyśmienicie smakuje! Chciałbym Go więcej!),
  • poznać takie ekscytujące „praktyki” jak m.in. femdom, facesitting, foot fetishism, pissing czy feminization!
Mocz Żony

Mocz Żony

Dzięki tym „praktykom” mogę poczuć się choć trochę jak Kobieta. Był nawet okres w moim życiu, że nosiłem majtki i pończochy swojej Żony (oczywiście używane przez Nią!) i starałem się czuć to, co Ona czuje. Niewygodne są to rzeczy ale czego się nie robi dla spełnienia swoich marzeń? Nawet do sikania siadałem na klapie wc, czyli tak jak Kobiety to robią! I powiem tylko tyle… CUDOWNIE JEST BYĆ KOBIETĄ!

Kategorie:Ogólne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

