Strona główna > Dla Kobiet, Dla mężczyzn, Feminizacja > Zużyta wkładka higieniczna…

Zużyta wkładka higieniczna…

Dawno nie pisałem…

Dziś, będąc sam w domu (Żona pojechała do pracy), postanowiłem podelektować się Jej zużytą wkładką higieniczną (zdjęcie poniżej), która jeszcze niedawno gościła pomiędzy Jej wilgotną muszelką a czarnymi majteczkami. Wkładka ta wylądowała w koszu na śmieci a majteczki w łazience. MNIAM! Tylko na to czekałem…

Wkładka higieniczna Żony

Wkładka higieniczna Żony

Uwielbiam zapach swojej Żony więc Jej wkładka higieniczna i majteczki mnie ucieszyły. Postanowiłem zrobić tak:

  1. Włożyć zwiniętą na pół zużytą wkładkę higieniczną Żony aby Jej wydzielina, która znajdowała się na wkładce, dotykała mojego języka.
  2. Używane i pachnące cipką mojej Żony majteczki założyłem na głowę, tak aby tak gdzie Jej muszelką się z nimi stykała, były na moich nozdrzach.
  3. Otworzyłem na komputerze katalog z nagimi zdjęciami mojej Żony i… dotykając swoich sutków delektowałem się: smakiem Jej zużytej wkładki higienicznej, zapachem Jej muszelki na majtkach oraz ciałem mojej Żony, które podziwiałem na zdjęciach w komputerze…

Polecam wszystkim fetyszystom takie spędzanie wolnych chwil, kiedy Żona jest w pracy. To był cudowny dzień🙂

  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

