Strona główna > Ogólne > Na kolanach przed Żoną

Na kolanach przed Żoną

Nie sądziłem, że faceta może podniecić czyszczenie kobiecych butów. Dzisiaj tego doświadczyłem klęcząc przed Żoną i czyszcząc Jej buty przed wyjściem do pracy. Oddając się tej czynności Żona stwierdziła, że „tak mogłoby być zawsze” i, że Jej się to podoba. Z początku nie załapałem, o co Jej chodzi ale wszystko stało się jasne, kiedy dodała… „mam na myśli twoją pozycję”. Po tych słowach mój penis stanął na baczność a Żony buciki lśniły!

Kobiece buty

Kobiece buty

Muszę przyznać, że podnieciło mnie pastowanie butów Żony w pozycji klęczącej. Chyba zacznę robić to częściej bo jest to nie tylko pożyteczne ale i bardzo miłe. A poza tym jest to bardzo fajny element wstępu do tzw. datingu, o którym może kiedyś napiszę…

 

Kategorie:Ogólne
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

