Strona główna > Cuckold > Inny facet

Inny facet

Jakieś dwa czy trzy dni temu moja Żona zakomunikowała, że będzie chyba musiała się zacząć spotykać z innym facetem bo ja nie nadaję się do seksu. Szczerze mówiąc nie kochałem się z Żoną od prawie trzech lat! Odkąd Żona zaszła w ciążę! Tak, to już prawie 3 lata! Wow, nieźle. Dziecko tak nam wszystko rozwaliło, że tylko ono się liczy i wszystko jemu jest poświęcone. Nieprzespane noce, praca, ciągłe zmęczenie etc. spowodowały, że seks zszedł na dalszy plan. Teraz Żona, widząc że nie garnę się do seksu, myśli o innym…

 

Kiedyś (tutaj) pisałem o czymś, co mnie podnieca tj. o Ultimate Cuckold. Może to ten czas, aby go wdrożyć i dać Żonie wolną rękę? Sama świadomość, że inny Ją będzie posuwał, powoduje, że mój mały szybko rośnie w spodniach. Poniższe zdjęcie także bardzo do mnie przemawia…

 

Ultimate Cuckold

Ultimate Cuckold

 

Kategorie:Cuckold
  1. Brak komentarzy.
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

